Дефіцит товару як рушійна сила для його покупки

29_ДефіцитЧи доводилось вам виходити з магазину з покупкою з відчуттям «Добре, що я встиг придбати, бо завтра я б цього вже не зміг»? Але чи не з’являлась через деякий час думка «Можливо, не так мені вже це і потрібно, але раз вже купив, то хай буде»? Особисто я за собою таке помічав і не одноразово, хоча не вважаю себе шопоголіком. Але в певні моменти виходить так, що я не усвідомлено це роблю. Вважаю, що не тільки я маю подібну слабкість.

В даній статті я хочу пролити вам світло на деякі речі, які я з часом зрозумів, але тим не менше, це не означає, що у мене виробився імунітет до цього. Адже в цьому випадку задіяні глибинні психологічні механізми. Тому давайте це розглянемо детальніше.

Одним з основних мотивів здійснити покупку того чи іншого товару чи послуги є ... Продовження статті читайте тут

Вам теж може сподобатись :

Холодні дзвінки – як зробити так, щоб невідомий потенційний клієнт захотів з вами розмовляти
Холодні дзвінки – це просто
Двокрокові продажі – ефективна маркетингова стратегія
Vkontakte
FaceBook
Коментарi

Залишіть коментар