Хочете збільшення продаж – контролюйте ключові показники

27_Контроль показниківВажливо розуміти наступний факт: Все, що ви не заміряєте, ви не контролюєте!

Тобто, якщо ви починаєте впроваджувати в своєму бізнесі ту чи іншу технологію, але при цьому регулярно не заміряєте показники своєї справи, ви будете представляти, який ефект отримали, на рівні «добре» чи «погано», але не більше того. Для чіткої побудови бізнесу необхідні точні заміри і ретельне фіксування всіх індикаторів.

Перш, ніж переходити безпосередньо до стратегій і тактик збільшення ключових коефіцієнтів продаж, вам необхідно почати їх заміряти, якщо ви цього ще не робите.

Для кращого розуміння ... Продовження статті читайте тут

Вам теж може сподобатись :

Психологічне айкідо як необхідність для безконфліктного спілкування
Холодні дзвінки – як зробити так, щоб невідомий потенційний клієнт захотів з вами розмовляти
Щоб навчитись ораторського мистецтва, потрібно виступати на публіці або мій перший досвід публічного...
Vkontakte
FaceBook
Коментарi

Залишіть коментар