Хочете збільшення продаж – контролюйте ключові показники

27_Контроль показниківВажливо розуміти наступний факт: Все, що ви не заміряєте, ви не контролюєте!

Тобто, якщо ви починаєте впроваджувати в своєму бізнесі ту чи іншу технологію, але при цьому регулярно не заміряєте показники своєї справи, ви будете представляти, який ефект отримали, на рівні «добре» чи «погано», але не більше того. Для чіткої побудови бізнесу необхідні точні заміри і ретельне фіксування всіх індикаторів.

Перш, ніж переходити безпосередньо до стратегій і тактик збільшення ключових коефіцієнтів продаж, вам необхідно почати їх заміряти, якщо ви цього ще не робите.

Для кращого розуміння ... Продовження статті читайте тут

Вам теж може сподобатись :

Холодні дзвінки – як зробити так, щоб невідомий потенційний клієнт захотів з вами розмовляти
Невербальні жести впевненого виступу
Контроль дзвінків та зустрічей менеджера з продаж
Vkontakte
FaceBook
Коментарi

Залишіть коментар