Холодні дзвінки – як зробити так, щоб невідомий потенційний клієнт захотів з вами розмовляти

08_Холодні дзвінкиЯкщо вам в процесі роботи при здійсненні холодних телефонних дзвінків доводилось чути фрази типу «Нам це не цікаво», «Дякуємо, не треба» та схожі відмови від клієнтів, які, навіть, не хотіли вникати, про що йде мова, тоді ця стаття вам необхідна. В ній ми розглянемо основні принципи та основні етапи холодних телефонних дзвінків.

Холодні дзвінки – це дзвінки незнайомим потенційним клієнтам, які нічого або майже нічого про вас та вашу компанію не знають.

Отож, у мене до вас запитання: «Що, на вашу думку, є метою холодного телефонного дзвінка?» Ви, мабуть, подумали, що метою є надання максимально вигідної інформації потенційному клієнту, опису основних переваг та особливостей вашого товару чи послуги і т.д.

Але це все не те. Основною метою холодного дзвінка є призначення ділової зустрічі! А вже при зустрічі вам потрібно буде надати всю інформацію про ваші товари чи послуги, показати, чому це клієнту потрібно, що він з цього отримає. Це все може бути лише тоді, коли ви призначите ділову зустріч, бо саме це є першим елементом зацікавленості.

Але як це зробити? Давайте про це поговоримо.

Перш за все, потрібно заволодіти увагою співрозмовника. Один з найпростіших та найефективніших способів заволодіти увагою співрозмовника – звернутись до клієнта по імені.

По-друге, представити себе та свою компанію. Коротко (двома-трьома реченнями) представити себе та основну специфіку діяльності вашої компанії. На цьому етапі, на жаль, дуже часто виникають «збої в роботі», оскільки людина на другому кінці може почати вдаватись у деталі, що для вас може обернутись в’язкою, довгою, та, зазвичай, безрезультатною розмовою з клієнтом. Тому вам потрібно культурно і коротко відповідати і одразу переходити до наступного етапу.

Наступний етап: пояснити причину свого дзвінка. Пам’ятаєте, яка причина вашого дзвінка? Звісно, скажете ви, продати свій товар або послугу. Якщо ви так подумали, то «Сідайте, двійка», — скажу я вам :) Ще раз «зарубаємо» собі на носі: основна причина нашого дзвінка – домовитись про ділову зустріч!

І, нарешті, завершальний етап: призначення ділової зустрічі. Домовлятись потрібно коротко і чітко, на конкретний день і на конкретну годину.

На етапі телефонної розмови дуже важливо:

  • Говорити чітко – не тараторити;
  • Говорити лише правду – не брехати і не вигадувати;
  • Говорити по справі – не морочити голову :)

Звичайно, необхідним є позитивний тон розмови, культура мовлення та інтелігентність.

Старайтесь розмовляти по телефону стоячи, оскільки так наша мова енергійніша, чіткіша та гучніша.

Отож, набирайтесь сміливості, беріть телефони і обдзвонюйте потенційних клієнтів і пам’ятайте, що завжди будуть люди, які одразу відмовлять за будь-яких обставин і завжди будуть люди, які одразу погодяться на зустріч.

Крім того, завжди є люди, які погодяться або не погодяться на зустріч з вами в залежності від того, наскільки якісно ви навчились здійснювати холодні телефонні дзвінки. Саме за цю аудиторію вам доведеться поборотись.

Саме в цьому я вам бажаю успіху!

Напишіть, будь-ласка, в коментарях, чи доводилось вам здійснювати холодні дзвінки? Чи досягнули ви необхідного результату?

Щиро ваш, Юрій Холоденко.

Вам теж може сподобатись :

Як і де продати будь-який товар через інтернет
Як заробити на продажу товарів, маючи 10 копійок в кишені ?!
Щаслива сім’я – запорука успіху в житті
Vkontakte
FaceBook
Коментарi
Чому б не написати коментар?

2 коментарі Коментарів.

Залишіть коментар