Продай себе – продай все, що завгодно

13_Продай-себеЧи задумувались ви про те, що одні люди можуть продати практично все, що завгодно, при чому ціна тут не першочергова, а інші важко справляються навіть з продажем найпростіших і дешевих речей? В чому тут криється основна відмінність? Чому одні люди досягають успіху у продажах, а інші ні?

Саме про це ми поговоримо у даній статті.

Як на мене, основна відмінність, між такими людьми є в тому, що хороші продавці спочатку продають себе, а вже потім товар. Це може звучати трохи дивно, але в більшості випадків це так.

Якщо людина під час зустрічі встановлює контакт зі співрозмовником, має схожі цінності та теми під час бесіди, то продати будь-що такій людині стає значно легше.

Якщо ж людина одразу намагається довести, що це дуже хороший товар за дуже хорошу ціну, не встановивши спочатку контакт, то в такому випадку продажу здійснити на порядок важче. Оскільки потенційний покупець може, навіть, не захотіти слухати і не буде вникати у суть вашої пропозиції.

Дуже часто у випадках, коли людина не встановила перший зв'язок, продавець чує у відповідь «Нас це не цікавить» чи «Нам це не потрібно».

 

Так що ж потрібно робити для встановлення першого зв’язку:

 

  • Подбати про свій зовнішній вигляд

Як ви, мабуть, вже чули із прислів’я «Зустрічають по одягу, проводжають по розуму». Саме одяг та наш охайний зовнішній вигляд справляє першу несвідому оцінку незнайомої людини, тому варто про це пам’ятати і одягатись так, щоб, як тільки ви з кимось зустрінетесь, співбесідник одразу побачив у вас красивого та успішного співрозмовника.

 

  • Показати, що ви володієте ситуацією

Ви повинні впевнено підійти до співрозмовника, достатньо міцно потиснути йому руку (якщо він вам її подає, самому першому не варто подавати руку). Осанка повинна бути пряма, кроки чіткі, погляд прямий, на лиці посмішка. Посмішка в даному випадку дуже важлива, оскільки вона на підсвідомому рівні посилає сигнал «Все в порядку, я прийшов з дружньою пропозицією». Звісно, посмішка повинна бути щирою, але не надто відвертою, щоб не відлякати співрозмовника  :)

 

  • Чітко та зрозуміло представитись

Ви повинні з перших слів показати, що ви впевнені в собі, в своєму товарі чи послузі, що ви маєте свою ціль в цій зустрічі і готові її досягати. Якщо потенційний клієнт побачить, що ви в чомусь невпевнені, якось не надто зрозуміло і швидко представляєте себе та свою пропозицію, то інтерес до вас пропаде і зустріч набагато швидше дійде до завершення без встановлення необхідного емоційного зв’язку.

 

  • Ставити запитання для пошуку спільних точок дотику

Не варто тараторити без упину кілька хвилин, а потім почути у відповідь «Дякую, нас це не цікавить». Набагато краще після короткого і чіткого представлення поставити запитання співрозмовнику, чи зрозумів він, про що йде мова, чи мав він вже справу з таким товаром чи послугами, що він про це думає. І уважно прислухатись до відповіді, бо саме у відповіді ви зможете почути цінності людини, що для неї важливо, а що не важливо. І, ґрунтуючись на цій інформації, вибирати стратегію подальшої розмови.

Пам’ятайте:  якщо ви хочете продавати товари або послуги, вам потрібно спочатку підготувати для цього фундамент у вигляді пропрацювання своєї походки, осанки, погляду, міміки, стежити за зовнішнім виглядом, чітко та зрозуміло говорити, вміти ставити запитання. Тоді весь процес продаж буде проходити значно якісніше, енергійніше та результативніше!

В наступних статтях ми будемо розглядати різні варіанти стратегій проведення ділових переговорів, вивчатимемо підлаштування, роботу емоціями, як працювати із запереченнями та багато іншого.

Прокоментуйте, будь-ласка, чи доводилось вам уже щось продавати при зустрічі з клієнтами? Чи плануєте ви займатись продажами?

Щиро ваш, Юрій Холоденко.

Вам теж може сподобатись :

Що таке дієта і чому вона може бути шкідливою для вас
Звіт про завершення навчального курсу "Ефективні продажі"
А чи готові Ви до "Школи продаж" ?
Vkontakte
FaceBook
Коментарi

Залишіть коментар