Психологічне айкідо в продажах або як написати відповідь на незручний лист від покупця

18_Психологічне айкідо-продажіЧи доводилось вам чути в свою адресу закиди про те, що ви продали неякісний товар? Що ви обіцяли відправити товар протягом двох днів, а відправили через тиждень? Чи доводилось вам чути про те, що ви взагалі безвідповідально відноситесь до клієнтів?

Якщо так, то рекомендую прочитати дану статтю. Якщо лише плануєте зайнятись продажами, то обов’язково теж прочитайте цю статтю. Якщо не плануєте займатись продажами, то теж обов’язково прочитайте, оскільки ми будемо розглядати ... Продовження статті читайте тут

Вам теж може сподобатись :

Холодні дзвінки – як зробити так, щоб невідомий потенційний клієнт захотів з вами розмовляти
Холодні дзвінки – це просто
Навчальний курс для продажників, які хочуть стати продавцями №1 у своїй сфері діяльності.
Vkontakte
FaceBook
Коментарi

Залишіть коментар