Вступна стаття-ознайомлення

Усім читачам мої вітання!

Усім читачам мої вітання!

Ви, мабуть, задумались, коли зайшли на мій блог, що нового ви зможете почерпнути, адже в Інтернеті вже стільки різної інформації. Здавалось би, вже стільки всього сказано про все на світі.

Але тут і криється весь секрет – інформації стає дедалі більше, а часу стає дедалі менше на опрацювання цієї інформації. Саме тому для мене важлива не кількість інформації, а її корисність для кожного з вас, дорогі мої читачі.

Найближчим часом ми будемо розглядати різні тематики, а саме:

  • Ораторське мистецтво – для тих, хто хоче отримувати щодня цікаве та емоційне спілкування, не залежно від того, чи спілкуєтесь ви з однією людиною чи виступаєте публічно для великої аудиторії;
  • Організація ефективного способу життя – для тих, хто хоче отримувати більше від життя, щоб ваше життя було яскраве та наповнене змісту;
  • Здоровий спосіб життя – для тих, хто хоче мати міцне здоров’я та енергію для досягнення ваших цілей;
  • Психологічне айкідо – для тих, хто хоче навчитись безконфліктного спілкування вдома, на роботі, з товаришами чи з партнерами по бізнесу;
  • Продажі віч-на-віч – для тих, хто хоче навчитись ефективних продаж при особистій зустрічі з потенційними клієнтами;
  • Холодні дзвінки – для тих, хто хоче навчитись здійснювати ефективні телефонні дзвінки незнайомим потенційним клієнтам;
  • Продажі через Інтернет – для тих, хто хоче навчитись заробляти, не відходячи від комп’ютера.

А зараз у мене прохання зворотного зв’язку – які саме тематики із вище перелічених ви б хотіли бачити в першу чергу? Які проблеми для вас на даний момент актуальні, що б ви хотіли змінити у своєму житті, але не знаєте, з чого розпочати?

Буду радий прочитати ваші коментарі з цього приводу.

Прокоментуйте, будь-ласка, у формі під цією статтею.

Наперед вдячний.

І пам’ятайте:  Знання – це сила, а застосовані в житті знання – це мудрість.

Будьте мудрими!

А я з радістю буду вам в цьому допомагати.

Щиро ваш, Юрій Холоденко.

Вам теж може сподобатись :

Холодні дзвінки – як зробити так, щоб невідомий потенційний клієнт захотів з вами розмовляти
Власна думка: міф чи реальність?
Дефіцит товару як рушійна сила для його покупки
Vkontakte
FaceBook
Коментарi

Залишіть коментар